تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر با کارکنان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مناسبت سال جدید با حضور در بخش‌های مختلف شرکت ، سال نو را به کارکنان تبریک گفت و از تلاش‌های آنان در سال 1402 قدردانی کرد .
ابوالحسن عالی در این بازدید اظهار کرد : با همه فراز و نشیب‌‌ها سال  1402 با تلاش و همت کارکنان سالی درخشان برای مجموعه شرکت آب و فاضلاب بود که این مهم باید در سال جاری نیز محقق شود .
وی بیان کرد : در سال گذشته با تلاش‌های انجام شده پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب استان افتتاح و یا عملیاتی شد که این موفقیت حاصل کار جمعی و تک تک کارکنان ستادی و عملیاتی است .
عالی ادامه داد : نیروی انسانی بدون تردید مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه است که شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این زمینه با داشتن نیروهایی متخصص به خود می‌بالد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  تصریح کرد : به فراخور جایگاه ویژه کارکنان تدوین ساز و کارهای انگیزشی و رفاهی همواره در اولویت‌های مدیریت شرکت قرار دارد .
وی اظهار کرد : در سال جاری کمبود چشمگیر بارش‌ها شرایطی ویژه برای صنعت آب استان رقم زده که در چنین شرایطی عبور موفق از پیک‌ در ماه‌های گرم سال عزم و همتی همگانی می‌طلبد .
عالی افزود : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت همه مردم و نهادها در فرآیند توسعه و پیشرفت کلیه پرسنل این شرکت اهتمام جدی جهت تحقق این فرمان  به عمل خواهند آورد . قابل ذکر است دفتر تحقیقات و پژوهش شرکت مامور به مطالعه و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی  بهبود میزان مشارکت پرسنل و مردم هم استانی را در ارتقا و بهبود اداره و مصارف آب گردیده است .
وی اضافه کرد قطعا با شرایط خشکسالی پیش رو یکی از مصادیق مشارکت مردم عزیز  هم‌استانی اقدام راهبردی  آنها برای مصرف بهینه آب خواهد بود .
تاریخ:
1403/01/19
تعداد بازدید:
713
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal