تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
ویژه برنامه جشن دهه کرامت در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار شد
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از برگزاری ویژه برنامه جشن دهه کرامت همراه با اجرای برنامه های متنوع، با حضور کارکنان ستادی این شرکت خبر داد.

مریم اردشیری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظهر در حاشیه مراسم ویژه برنامه دهه کرامت اظهار داشت: امسال در راستای گرامیداشت دهه کرامت‌ برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط مجموعه امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تدوین و اجرایی شد.

اردشیری با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت هدفمند برگزار شد، گفت: فرزندان همکاران ستادی که در ویژه برنامه‌های مختلف و مسابقات نقاشی حضور فعال داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: به مناسبت ولادت امام هشتم(ع) 8 نفر از مشترکین کم مصرف آبفا مورد تقدیر قرار گرفتند و به رسم یادبود هدایایی به این افراد اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: شیوع کرونا در دو سال اخیر باعث اخلال در برنامه‌های فرهنگی گردیده بود که خوشبختانه از سال گذشته با تاکیدات مدیرعامل آبفا استان برنامه های فرهنگی و دینی مجددا به صورت مستمر و منظم در دستور کار ما قرار گرفته است..
تاریخ:
1402/03/08
تعداد بازدید:
407
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal