تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
مدیرعامل آبفا استان بوشهر در سامانه سامد پاسخگوی شهروندان شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در سامانه سامد پاسخگوی شهروندان هم استانی و مسائل و مشکلات آنها در حوزه آب و فاضلاب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در سامانه سامد پاسخگوی شهروندان هم استانی و مسائل و مشکلات آنها در حوزه آب و فاضلاب شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در حاشیه این ارتباط مستقیم با شهروندان اظهار کرد: سامانه سامد بستری ارزشمند جهت ارتباط بدون واسطه شهروندان با مدیران و همچنین گامی مهم در جهت تحقق دولت الکترونیک است.

وی بیان کرد: پرهیز از بروکراسی زمانبر اداری، سرعت در پاسخ دهی و همچین ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان مهم ترین مزیت سامانه سامد به عنوان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است.

عالی ادامه داد: شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در راستای ارتباط نزدیک با جامعه هدف خود همواره ویژه برنامه های ملاقات مردمی، میز خدمت و حضور در سامانه سامد را به عنوان اولویتی در جهت تکریم ارباب رجوع دنبال میکند.

وی عنوان کرد: در ارتباطات مردمی همواره پیشنهادات و راهکارهای ارزشمندی از سوی شهروندان برای پیشبرد اهداف عالیه شرکت آبفا استان مطرح شده که در خدمات رسانی بهتر و شایسته تر به هم استانی ها تاثیرگذار بوده است.

عالی افزود: شرکت آبفا استان بوشهر در مسیر خدمت رسانی شایسته همواره در استفاده از دیدگاه‌های سازنده جامعه خود اهتمام جدی داشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در ارتباط تلفنی مدیرعامل آبفا استان با مشرکان هم استانی مطالباتی در حوزه واگذاری انشعاب، تقسیط قبوض آب، اجرا شبکه فاضلاب و پایداری بیشتر آب در برخی از مناطق مطرح شد.

تاریخ:
1401/09/16
تعداد بازدید:
326
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal