تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
خانواده ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تجلیل شدند
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، مشاور استاندار بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و کارکنان از خانواده ایثارگران این شرکت تجلیل شد.
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، مشاور استاندار بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و کارکنان از خانواده ایثارگران این شرکت تجلیل شد.
در این آیین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: جانفشانی این عزیزان تا همیشه تاریخ جاودان و زنده است.
ابوالحسن عالی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می‌کند.
وی 3 عنصر قدرت ملت ایران، رهبری‌های امام راحل و حماسه آفرینی رزمندگان را عامل پیروزی در دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و الگو قرار دادن رشادت رزمندگان در خدمات‌رسانی به جامعه یک ضرورت است.
مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این دوران را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با رهبری و هدایت امام راحل، جنگ تحمیلی از تهدید به فرصت تبدیل شد.
دشتی اتحاد بین نیروهای مسلح و دیگر رزمندگان را عامل موفقیت در این دوران دانست و گفت: دفاع مقدس مظهر عقلانیت، شجاعت، حماسه رزمندگان و تبعیت از رهبر و امام راحل است .
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با تشریح دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با دنیا مبارزه کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران تسخیر شود.
سردار رمضان زیراهی با اشاره به اینکه حماسه رزمندگان در دوران دفاع مقدس دنیا را متحیر کرد گفت: اکنون رزمندگان بیش از هر دوره دیگر آماده جانفشانی برای دفاع از ارزش‌ها و مرزهای ایران اسلامی هستند و قدرت ایران، قدرت اول منطقه و جز قدرت‌های برتر دنیا است.
تاریخ:
1401/07/06
تعداد بازدید:
308
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal