تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بررسی طرح‌‌های آبرسانی در نقاط روستایی و محروم استان بوشهر
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌‌های آبرسانی در روستاهای استان اجرا می‌کند گفت: در این راستا 160 میلیارد تومان تصویب شده است
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح‌‌های آبرسانی در روستاهای استان اجرا می‌کند گفت: در این راستا 160 میلیارد تومان تصویب شده است.

ابوالحسن عالی در بررسی طرح‌‌های آبرسانی در نقاط روستایی و محروم استان بوشهر با بیان اینکه مجری این طرح‌ها قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است اظهار داشت: این قرارگاه طرح‌های آبرسانی در 39 روستا استان بوشهر اجرایی کرده است.

وی توسعه و نوسازی شبکه‌های آبرسانی را از جمله برنامه‌‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) دانست و تصریح کرد: تاکنون برای توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی شش هزار متر عملیات حفاری در روستاها انجام شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرا طرح آبرسانی در بندر رستمی خط انتقال آب تنگ‌ارم - دهرود خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها در روستاهای سمل، گلگون، پرچونک، زیارت ساحلی اجرا شده است.

عالی از عملیات لوله‌گذاری به طول 3 کیلومتر در این روستاها خبر داد و تصریح کرد: قرار است در چند روز آینده نوسازی شبکه آبرسانس و خط انتقال آب و توسعه آبرسانی در روستاها اجرا شود.

وی از ساخت مخزن ذخیره آب در تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و بیان کرد: این طرح هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه خدمات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اجرا طرح‌‌های آبرسانی در روستاهای استان قابل تقدیر است گفت: برای اجرا طرح‌های آبرسانی در این روستاها 160 میلیارد تومان تصویب شده است.

عالی با اشاره به اجرا خط انتقال و مخزن ذخیره آب منطقه کلمه افزود: مدت پیمان این طرح 12 ماه و مبلغ پیمان 70 میلیارد ریال است.

وی پیشرفت فزیکی آن 5 درصد دانست و افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح 150 میلیارد ریال است.
تاریخ:
1401/02/28
تعداد بازدید:
322
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal