تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از بانوان این شرکت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از بانوان این شرکت تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، ایام الله دهه فجر، سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) و با قدردانی از مقام شامخ زن  به نقش مختلف زنان اشاره کرد و اظهار داشت: زنان تجلی‌گاه همه خوبی‌ها هستند و نقش مادری قابل مقایسه با هیچ نقشی نیست.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: بین نقش‌ها باید توازن برقرار شود و نقش اجتماعی  نباید سبب کمرنگ تر شدن نقش مادری در خانواده شود.

وی توانمندی زنان را ستود و گفت: توانمندی بانوان کمتر از مردان نیست و ما شاهد حضور زنان توانمند زیادی در شرکت آب و فاضلاب هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تلاش زنان در شرکت آب و فاضلاب خدمت کردند را مورد ستایش قرار داد و از خدمات آنها تقدیر کرد.

حمزه‌پور ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانوان شاغل در شرکت تصریح کرد:  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب جزء بهترین کارمندان و سرمایه‌های این شرکت محسوب می‌شوند و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف شرکت آبفا دارند.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب با اهداء لوح و  هدیه تقدیر شد.
تاریخ:
1400/11/04
تعداد بازدید:
705
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal