تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از پروژه آب شیرین‌کن 17 هزار متر مکعبی شهربوشهر
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی با همراهی رحیمی فرماندار بوشهر و مدیرعامل آبفا استان از پروژه آبشیرین کن 17هزار مترمکعبی شهر بوشهر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، علی درویشی در بازدید از پروژه آب شیرین‌کن 17 هزار مکعبی بوشهر اظهار کرد: پیشبرد و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آب شیرین‌کن‌های استان مطلوب ارزیابی شده که این مهم چشم اندازی ایده‌آل در جهت آبادانی و تحقق اهداف توسعه‌ای استان و کاهش مشکلات کمبود آب شرب است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی با همراهی رحیمی فرماندار بوشهر و مدیرعامل آبفا استان از پروژه آبشیرین کن 17هزار مترمکعبی شهر بوشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، علی درویشی در بازدید از پروژه آب شیرین‌کن 17 هزار مکعبی بوشهر اظهار کرد: پیشبرد و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آب شیرین‌کن‌های استان مطلوب ارزیابی شده که این مهم چشم اندازی ایده‌آل در جهت آبادانی و تحقق اهداف توسعه‌ای استان و کاهش مشکلات کمبود آب شرب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرای این پروژه اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه آبشیرین کن 17 هزار مترمکعبی شهر بوشهر میزان تولید آب از آبشیرین کن‌ها به 40 هزار متر مکعب در شبانه روز برسد.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: پیش‌بینی شده فاز نخست این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: علاوه بر این پروژه، آبشیرین کن جزیره شیف نیز با ظرفیت 1000متر مکعب پیش بینی شده تا پایان بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار بوشهر در ادامه این بازدید از عملکرد و مجموعه اقدامات شرکت آبفا استان در زمینه برنامه هاى مناسب و اجراى پروژه هاى متعدد در حوزه تأمین و پایدارى آبشرب در سطح شهرهاى و روستاهاى استان تشکر و قدردانى نمودند .

تاریخ:
1400/10/28
تعداد بازدید:
630
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal