تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
با همت و پشتیبانی ویژه استاندار محترم بوشهر
عملیات اجرایی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر آغاز شد
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی مناطق شمالی شهر بوشهر با حضور استاندار بوشهر و هیات همراه آغاز گردید. در مراسم آغاز به کار این پروژه مهم که نقش زیادی در پایداری و توزیع مناسب آبشرب در مناطق شمالی شهر بوشهر خواهد داشت ، استاندار بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و کلیه دست اندرکاران این پروژه بر سرعت و تکمیل به موقع عملیات اجرایی آن تاکید نمود .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی مناطق شمالی شهر بوشهر با حضور استاندار بوشهر و هیات همراه آغاز گردید. در مراسم آغاز به کار این پروژه مهم که نقش زیادی در پایداری و توزیع مناسب آبشرب در مناطق شمالی شهر بوشهر خواهد داشت ، استاندار بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و کلیه دست اندرکاران این پروژه بر سرعت و تکمیل به موقع عملیات اجرایی آن تاکید نمود .

در ادامه مراسم آغاز به کار این پروژه معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع اجرا طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: زمانی اجرا طرح‌ها به کام مردم شیرین می‌شود که از آن بهره‌برداری کنند.

محمدهادی رستمیان اجرا طرح خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تسریع در اجرا با کیفیت این پروژه در اولویت قرار دارد که تلاش برای راه‌‌اندازی آن قبل از برنامه زمان‌بندی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم شهر بوشهر سال‌ها است از کمبود آب شرب رنج می‌برند تصریح کرد: تکمیل این طرح آبرسانی نقش مهمی در رفع مشکلات آبرسانی بوشهر و حذف جیره‌بندی آب دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با تشریح وضعیت آبرسانی در شهر بوشهر بیان کرد: این شهر به سبب توپوگرافی و مسطح بودن زمین و فرسودگی شبکه‌‌های آبرسانی، مشکلاتی در تأمین آب مشترکان آب ایجاد کرده است.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به مشکلات هیدرولیکی شبکه آبرسانی بوشهر افزود: از 600 کیلومتر شبکه آبرسانی شهر بوشهر بخش زیادی از آن فرسوده و یا دارای مشکلات است که نیاز به تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی است و عملیات خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر در راستای حل مشکلات آبرسانی در نقاط مختلف شهر بوشهر اجرا شده است.

وی از تدوین طرح جامع آبرسانی و شناسایی نقاط بحرانی شبکه آبرسانی شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح جامع آبرسانی بوشهر مشکلات تأمین و توزیع عادلانه آب در این شهر برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در تأمین آب شرب شهروندان بوشهری خاطر نشان کرد: هم‌اکنون در شبانه‌روز 22 هزار و 500 مترمکعب آب با شیرین‌سازی آب دریا در شبکه آبرسانی بوشهر توزیع می‌شود که این میزان با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا تا سال آینده به 80 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

حمزه‌پور با بیان اینکه عقب‌ماندگی تاریخی بوشهر در مشکلات آبرسانی برطرف می‌شود افزود: هدر رفت آب از شبکه‌‌های آبرسانی بوشهر بسیار بالا است که با اجرا طرح خط انتقال آب مشکل دیرینه این شهر برطرف می‌شود.

وی طول عملیات اجرایی خط انتقال آب مناطق شمالی شهر بوشهر را 4 کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف تقویت فشار شبکه توزیع آب در مناطق شمالی شهر بوشهر با 420 میلیارد ریال اعتبار در مدت یکسال اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جمعیت تحت پوشش این طرح را 60 هزار شهروند بوشهری دانست و تصریح کرد: منبع تأمین آب این طرح تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی بوشهر است.

حمزه‌پور با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حل مشکلات آبرسانی استان افزود: پیگیری‌های استاندار بوشهر در تحقق مطالبات مردم و تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی ستودنی است.

وی از تحول مهم در عرصه آبرسانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال تحول و انقلاب مهمی در عرصه آبرسانی استان به‌ویژه شهر بوشهر با تکمیل طرح‌های در دست اجرا ایجاد می‌شود و در این راستا اعتبارات قابل توجهی به این بخش اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر رفع مشکل جیره‌بندی آب در شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: با نوسازی شبکه‌های آبرسانی و تکمیل طرح‌ها از جمله آب‌شیرین‌کن‌ها جیره‌بندی در نقاط مختلف شهر بوشهر برداشته می‌شود و در شبانه‌روز آب در شبکه‌های آبرسانی همه نقاط و محلات برقرار می‌شود.

حمزه‌پور فعالیت جهادی و انقلابی در اجرا طرح‌های آبرسانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تسریع در اجرا این خط انتقال نیاز به همکاری همه دستگاه‌‌های اجرایی است تا مشکل تاریخی شهر بوشهر در عرصه آبرسانی برطرف شود.

وی از اتمام پروژه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با کمک همه دستگاه‌های اجرایی طرح فاضلاب در شهر بوشهر به سرانجام رسید و اکنون عملیات واگذاری انشعاب فاضلاب به ساکنان بافت قدیمی بوشهر آغاز و برخی از مشترکان نیز از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

تاریخ:
1400/08/26
تعداد بازدید:
873
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal