تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی و وضعیت آب استان به ریاست استاندار بوشهر
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با تأکید بر مدیریت مصرف آب در شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به‌عنوان 2 کالای مهم و اساسی یکی از ضروریات است که همکاری مردم فهیم استان بوشهر در این حوزه ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با تأکید بر مدیریت مصرف آب در شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به‌عنوان 2 کالای مهم و اساسی یکی از ضروریات است که همکاری مردم فهیم استان بوشهر در این حوزه ستودنی است.

وی تأمین آب شرب و برق را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در اوج گرما در فصل تابستان مهمترین نیاز مردم به آب و برق است که تأمین این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

انشعاب آب در باغ ویلا و خانه باغ‌ها قطع می‌شود

گراوند، قطع انشعاب آب در باغ ویلا و خانه باغ‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باید بدون اغماض نسبت به قطع انشعاب آب در باغ ویلا، خانه‌ باغ‌ها و انشعابات غیرمجاز و نسبت به معرفی متخلفان به دستگاه قضایی اقدام کنند.

وی تأمین آب شرب مردم در روستاها و شهرهای استان بوشهر را در اولویت دانست و خاطر نشان کرد: آب شرب که با سختی‌های فراوان تأمین می‌شود باید در مصرف شرب مردم قرار بگیرد و استفاده در موارد دیگر از جمله آبیاری درختان فضای سبز باید جلوگیری شود.

گراوند با تأکید بر تسریع در اجرا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزود: باید دستگاه‌های مرتبط در اجرا زیرساخت‌های پروژه‌های آب‌شیرین‌کن همکاری لازم با مجریان آنان داشته باشند.

52 هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب استان بوشهر افزوده می‌شود

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن در سطح استان بوشهر در حال اجرا است تصریح کرد: با افتتاح 2 پروژه آب‌شیرین‌کن 35 و 17 هزار مترمکعب بوشهر تولید آب بیش از 52 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد و این درحالی است که پروژه‌های دیگر آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است.

استاندار بوشهر اجرا سد تنگ‌سدر در دشتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: با اجرا خط انتقال آب از تنگ‌سدر بخشی از مشکلات دشتی برطرف شده است.

حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاها در اولویت برنامه‌ها است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با قدردانی از توجه استاندار به اجرا طرح‌های آبرسانی، از روند اجرا آب‌شیرین‌کن‌ها گزارشی ارائه کرد و گفت: حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاها در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا تسریع در تکمیل پروژه‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه در یکسال گذشته تولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر و کنگان 15 هزار مترمکعب افزایش یافته است خاطر نشان کرد: علاج مشکل تأمین آب شرب استان بوشهر تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

با تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر به وضعیت پایدار می‌رسد

حمزه‌پور باتأکید بر مدیریت مصرف آب و صرفه‌جویی مناسب برای گذر از فصل تابستان گفت: اکنون علاوه بر اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن کارها و فعالیت‌های مهم عملیاتی و یا افتتاح شده که در اوج فصل تابستان و خشکسالی تاکنون مشکل قابل توجهی با همراهی و مشارکت مردم گزارش نشده است.

وی قطع انشعابات غیرمجاز آب را مورد تأکید قرار داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب مسئولیت تأمین آب شرب مردم در شهرها و روستاها است و استفاده از آب شرب در خانه باغ و باغ ویلا ممنوع می باشد..

تاریخ:
1400/04/29
تعداد بازدید:
990
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal