شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1401/01/30 /Dorsapax/Data/Sub_0/File/e.jpg
راه اندازی اپلیکیشن ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن ارتباطات مردمی ( سامانه 122) این شرکت اظهار داشت: سامانه 122 این شرکت دارای اپراتور و مجهز به امکانات ثبت حوادث، اتفاقات و سایر خدمات به مشترکان است.
ابوالحسن عالی با بیان اینکه این سامانه در راستای تسهیل ارتباطات مردم با شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر و ثبت درخواست‌های مشترکین راه‌اندازی شده است گفت: این سامانه نقش مهمی در حذف هزینه های جانبی و رسیدگی سریع و دقیق وکاهش هدر رفت آب دارد.
وی بیان کرد: مشترکین آب می‌توانند به محض ثبت اطلاعات آدرس و دقیق لوکیشن و محل حادثه برای رفع سریع آن پیگیری کنند.
به گفته سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یکی از دستاوردهای این سامانه، فراهم شدن امکان تحلیل آمار و اطلاعات منظم و به صورت ماهیانه است که برنامه‌ریزی برای ارایه خدمات به مشترکان را نیز تسهیل می‌کند.
عالی افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارایه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات را از دستاوردهای راه‌اندازی سامانه 122 بیان کرد و افزود: از جمله ماموریت ‌های سامانه 122 بهبود مستمر فعالیت‌های مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارایه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماس‌‌ها و درخواست‌‌های مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستی‌ها در روند خدمات است. وهم اکنون این اپلیکیشن برروی سایت شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به آدرس www.abfa-bushehr.ir قابل دسترسی می باشد.
وی با اشاره به آغاز فصل گرما و تاکید بر رعایت مدیریت مصرف آب خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه حادثه در شبکه آبرسانی تیم رسیدگی به حوادث در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.
تعداد بازدید: 503
Powered by DorsaPortal