شرکت آب و فاضلاب بوشهر
۱۴۰۱ شنبه ۱۹ آذر
ارتباط با سامانه 122

از چه راه هایی می توان با سامانه 122 ارتباط گرفت؟

کارکنان مرکز ارتباطات 122 به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات و در راستای ارایه خدمات بهتر و تسهیل در ارتباط با شرکت آب و فاضلاب بوشهر ، پاسخگوی مشترکان بوده و از راه های زیر به دریافت پیام ها و گزارش های مردمی مبادرت می ورزند :

شماره تلفن 3 رقمی : 122

شماره تلفن 4 رقمی : 1522

پست الکترونیکی : 122.abfa.bu@gmail.com

صندوق صوتی

 

شماره تلفن 3 رقمی : 122

نرم افزار تلفن گویا به منظور دستیابی تلفنی مراجعین به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان کارشناسانمرکز ارتباطات 122 و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است.با این امکان ، 122 می تواند بدون هیچ گونه محدودیتی ، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارایه توسط مرکز را ( ضمن طبقه بندی ) بصورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعان تلفنی خود قرار دهد.

شهروندان در تماس با شماره 122 با گروهای زیر مواجه می شوند:

شماره 1 : شکستگی لوله ، نشت و قطع و نوبت آب بندی آب

شماره 2 : ثبت شماره کنتور

شماره 3 : آخرین بدهی و پرداخت آن

شماره 4 : اطلاع از وضعیت آخرین قبض

شماره 5 : پرداخت قبض

شماره 6 : اتصال به اپراتور

شماره 7 : صندوق صوتی

شماره 8 : خروج از سامانه

 

پیام های متنی :

 

پیام هایی که برای مشترکین ارسال می شود:

·         اعلام شماره حادثه

·         اعلام وضعیت حادثه

·         اعلام خاتمه کار

پیام های که برای همکاران ارسال می شود :

·         اعلام حادثه صبت شده به تفکیک منطقه و ناحیه

·         اعلام قطعی آب

  صندوق صوتی

در این بخش مشترکان بدون ماندن در صف انتظار پیام خود را بعد از ذکر نام و نام خانوادگی و ذکر شماره پرونده و آدرس خود مشکل خود را اعلام می کنند. سپس در این بخش پس از شنیدن تک تک پیام ها موارد مرتبط با موضوع آب فاضلاب و امور مشترکین موارد غیر مرتبط حذف می شود و موارد مرتبط مانند شکستگی لوله های آب و فاضلاب گرفتگی کنتور حوادث مربوط به کنتور مانند نشت شکستگی عدم مرمت آسفالت ثبت شماره کنتور و غیره ثبت و ذخیره می گردد.

 

هنگام تماس با سامانه 122 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در صورت بروز حادثه در خطوط انتقال ، انشعاب و شبکه مانند آبزدگی ، ترکیدگی لوله ، نشتی فلکه و ... خونسردی خود را حفظ کرده با در دست داشتن قبض آب به منظور استفاده از شماره اشتراک برای ثبت مشکل با 122 تماس بگیرید و پس از برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگویی حتما شماره پیگیری خود را دریافت و تا حصول نتیجه نزد خود حفظ کنید ، لازم به یاد آوری است به منظور جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات خود و شرکت آبفا از بکارگیری افراد غیر متخصص برای برطرف کردن حوادث آب خودداری کنید.

ماموران شرکت آبفا هنگام تعویض قرایت و نصب کنتور و انشعاب و سایر خدمات حق دریافت وجه نقد را ندارند.در صورت برخورد با اینگونه موارد ، بلافاصله با شماره تلفن 122 تماس بگیرید.

در هنگام تماس با مرکز 122 ، سوالات کارشناسان را جدی گرفته و نهایت همکاری را در ارایه پاسخ صحیح به این پرسش ها انجام دهید تا از گمراهی آنان جلوگیری شده و در اسرع وقت نسبت به رفع حادثه اقدام شود.

 

تاریخ به روز رسانی: 1398/03/26
تعداد بازدید: 7825
Powered by DorsaPortal