شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد انجام عملیات بهره برداری از فعالیت های آبرسانی امور آب و فاضلاب شهرستان بوشهر شامل شهرهای بوشهر ، چغادک و عالیشهر را که بر اساس فهرست خاص به مبلغ تقریبی 60,663,694,639 ریال برآورد گردیده است به شرح ذیل به شرکت واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه شرکتهایی که دارای گواهی صلاحیت معتبر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آب در رشته های « ایستگاه پمپاژ » و « شبکه ، انشعابات و مخازن » و حداقل پایه 5 از معاونت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 26/6/98 لغایت ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 2/7/98 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000096
2- مدت اجرا : 36 ماه شمسی
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 2,902,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
4- قیمت خرید اسناد 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
5- هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .
6- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، تایید صلاحیت معتبر ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی مودیان مالیاتی و گزارش حسابرس رسمی برای آخرین سال مالی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت در پاکت « ج » الزامی است .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 15/7/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 15/7/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتهای مناقصه در ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 16/7/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
9- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
10- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
11- محل تحویل پاکت الف : دفتر حراست و امور محرمانه شرکت
12- مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
13- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
14- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها