تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
کارگاه آموزشی "بانوی آب" در بندر گناوه برگزار شد
مهندس بابک دلاوری ، مدیر آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از سری برنامه‌های ترویج فرهنگ مصرف بهینه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، کارگاه آموزشی "بانوی آب" در بندر گناوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، بابک دلاوری، مدیر آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: در شرایطی که میزان آب‌های ذخیره سد ها با کاهش محسوسی مواجه شده همگان باید مصرف بهینه آب پیشگام شوند.

وی بیان کرد: در این راستا بانوان نقشی مهم و راهبردی دارند چرا که می‌توانند موضوع مصرف بهینه را به سایر اعضای خانواده منتقل کنند.

دلاوری ادامه داد: بانوان در مقایسه با سایر اعضای خانواده ساعت بیشتری در خانه سپری می‌کنند که این نشان از جایگاه تاثیرگذار آنان برای جلوگیری از هدر رفت منابع آبی است.

وی اظهار کرد: در استانی مانند بوشهر که سهم عمده تامین آب شرب از استان‌های همجوار تامین می شود باید بیش از پیش در مصرف صحیح و اصولی آب اهتمام بورزیم.

دلاوری ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مانند "بانوی آب" اقدامی مهم در ترویج فرهنگ استفاده مناسب از آب است که استقبال خوب بانوان گناوه‌ای بخوبی اهمیت این مقوله را نشان می‌دهد.

تاریخ:
1401/10/17
تعداد بازدید:
269
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal