تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی درشرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار شد
آیین بزرگداشت سومین سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور مدیرعامل شرکت و فرمانده سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در این آیین گفت: خدمت به مردم از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود که این مهم بخوبی در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حوزه نهضت آبرسانی نهادینه شده است.
سردار علی رزمجو افزود: جلب رضایت مردم همواره را در اولویت های سردار سلیمانی بود که برای تحقق این مهم در کشورهای مختلفی برای خدمت رسانی به مردم حاضرمی شدند.
وی ادامه داد: بزرگ ترین مشکلات دیپلماسی با تدابیر حل می شود که الگو گیری از سیره و رفتار سردار دلها کمک مهمی به تحقق دیپلماسی مثبت و موثر است.
رزمجو افزود: سردرا سلیمانی چهل سال بی وقفه مجاهدت خالصانه وصادقانه داشت که همین ویژگی ها منجر به محبوبیت روزافزون وی شده است.
وی تصریح کرد: این شهید والا مقام همواره هم با مردم درون کشور و هم با مردم بیرون کشور زندگی می کرد و نعمت امنیت بزرگ ترین هدیه سردار سلیمانی به مردم منطقه بوده است.
رزمجو اضافه کرد: اعتقاد صادقانه به نقش مردم، امت اسلامی، مردم داری و مردم یاری از ویژگی های بارز آن شهید برجسته بود که باید برای نسل جدید تبدیل به الگو شود.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عشق به مجموعه ملت ایران داشت، اظهار کرد: وی عشق به مردم را از مکتب اهل بیت فرا گرفت و در ادامه این مسیر روشن نیز با شهادتش زنده بودن انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.
رزمجو افزود: کار و تدبیر این شهید آسمانی در ابعاد مختلفی از زندگی موج می زد که این موضوع منجر به ارتباط عمیق و قلبی ملت ایران با سردار سلیمانی شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: توسعه معنویت در یک جامعه موتور محرک توسعه اقتصادی است و از مهم ترین ارکان توسعه معنویت درجامعه نیز وجود الگوهای عملی در جامعه هست.

ابوالحسن عالی افزود: وجود چنین الگوهای ارزشمندی پیشرفت اخلاقی را سرعت می دهد که شهید سردار سلیمانی نیز یکی از این الگوهای برجسته و ممتاز بود که این الگوها طبق اصول جریان استعماری ترور شخصیتی یا فیزیکی می‌شوند.

وی ادامه داد: استعمارگران بخوبی فهمیده بودند سردار سلیمانی از درجه تاثیرگذاری بسیار بالایی در منطقه برخوردار است.

عالی افزود: سردار سلیمانی با وجود قرار داشتن در بالاترین عرصه نظامی وسیاسی در اوج تواضع و فروتنی بود که این چنین ویژگی های وی را تبدیل به شخصیتی الگو و ممتاز کرده بود.

 
تاریخ:
1401/10/12
تعداد بازدید:
337
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal