تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
70 درصد جمعیت استان بوشهر در پوشش آب شیرین‌کن‌ها قرار می‌گیرد/ ظرفیت تامین آب استان بوشهر از آب شیرین کن ها به 245 هزارمترمکعب افزایش می یابد
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با برنامه ریزی انجام شده آب شرب 65 تا 70 درصد جمعیت استان بوشهر در پوشش آب شیرین‌کن‌ها قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مجید آقازاده روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر اظهار کرد: در بحث جمعیت شهری جمعیت استان نزدیک به 1.5 میلیون نفر است که نزدیک به 245 هزار مترمکعب آب شیرین‌کن در این استان اجرایی شده است.
وی بیان کرد: اکنون 45 هزار مترمکعب آب از آب شیرین‌کن‌های استان بوشهر برداشت می‎شود که با بهره‎برداری از پروژه‎‌های جدید این میزان در پایان سال به حدود 100 هزار مترمکعب خواهد رسید.
آقازاده ادامه داد: در استان بوشهر 30 درصد از روستاها نیز با اجرا طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی مشکل کمبود آب آنها برطرف خواهد شد.
وی افزود: هدف از سفر به استان بوشهر نیز بررسی مسائل و مشکلات فراروی پروژه‎های آبرسانی است که این مهم در قالب بازدید از تمام پروژه های این حوزه اجرایی خواهد شد.
آقازاده ادامه داد: پیش بینی شده با اجرا این پروژه‎ها بخش عمده مشکل کمبود آب شهرها و روستاهای استان بوشهر برطرف و پایداری لازم در تامین آب شرب استان حاصل شود.
وی عنوان کرد: در بدنه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیروهای فنی ومتخصصی وجود دارد که براساس انتظار در اجرا پروژه‌ها بسیار موفق ظاهر شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: پروژه های آب شیرین کن و جهاد آبرسانی در اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد که در این زمینه شتاب خوبی در پروژه جریان پیدا کرده است.
ابوالحسن عالی افزود: اتمام این پروژه ها که بخشی از آنها برای دهه فجر سال جاری پیش بینی شده تنش آبی مناطق زیادی از استان بوشهر را برطرف می کند.
وی ادامه داد: در اجرا پروژه ها سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز ورودی بسیار خوب داشتند که این مهم سرعت چشمگیری در اجرا پرژه ها حاصل کرده است.
تاریخ:
1401/10/08
تعداد بازدید:
395
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal