تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
دومین نشست منطقه‌ای، تخصصی و آموزشی دفاتر حراست صنعت آب و فاضلاب جنوب غرب کشور در بوشهر آغاز بکار کرد
دومین نشست منطقه‌ای، تخصصی و آموزشی دفاتر حراست صنعت آب و فاضلاب جنوب غرب کشور در بوشهر آغاز بکار کرد

مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با قدردانی از میزبانی استان بوشهر در دومین نشست منطقه‌ای، تخصصی و آموزشی دفاتر حراست صنعت آب و فاضلاب جنوب غرب کشور گفت: خدمات کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب سقایی است و رسالت و وظیفه ما آبرسانی پایدار و با کیفیت به مردم است.

عرب‌نژاد هدف از تشکیل این نشست را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: انتقال تجربیات، تبادل نظر از اهداف مهم این نشست است که تلاش شده نشست‌ها در مناطق مختلف کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این مجموعه نشست‌های منطقه‌ای و سپس کشوری است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی تلاش‌های بی‌وقفه و سخت کوشی کارکنان در امنیت و حفاظت را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: کارکنان شرکت و فاضلاب نقش مهم و اثرگذاری در رفاه و آسایش مردم دارند که امنیت و حفاظت همکاران اجرایی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

مدیرکل حراست شرکت مهندسی ابفا ادامه داد: با توجه به اهمیت صنعت آب و ارتباط آن در تامین رفاه، آسایش و امنیت خاطر مردم، طبیعتا حفاظت و حراست از این صنعت و سرمایه‌های انسانی و فیزیکی آن بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این نشست اهمیت دفاتر حراست این مجموعه را مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: حراست آب و فاضلاب چشم تیزبین صنعت آب و فاضلاب محسوب می‌شود.

مهندس ابوالحسن عالی اضافه کرد: تحقق صحیح مأموریت حراست شرکت‌های آب و فاضلاب، فعالیت این صنعت را به اوج خدمات‌رسانی می‌رساند.

وی مجموعه حراست صنعت آب را معین، معاون و امین و امانت شرکت‌های آب و فاضلاب دانست.

مدیرکل حراست استان بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه نقش و جایگاه حراست را در عرصه‌های مختلف تشریح کرد

وحیدی بر توجه به جهاد تبیین در عرصه مقابله با اهداف دشمنان تاکید کرد.

تاریخ:
1401/09/29
تعداد بازدید:
445
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:8
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal