تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
مخزن 500 متر مکعبی روستای چاوشی شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید
پنجشنبه‌شب در آیینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان مخزن 500 متر مکعبی روستای چاوشی شهرستان دشتی به بهره برداری رسید.
پنجشنبه‌شب در آیینی با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان مخزن 500 متر مکعبی روستای چاوشی شهرستان دشتی به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی پنجشنبه شب در این آیین اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح، آب شرب سه روستا با 731 خانوار و 2 هزار و 260 نفر جمعیت تثبیت خواهد شد.

وی بیان کرد: منبع تامین آب این پروژه خط انتقال کوثر است و برای اجرای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عالی ادامه داد: برای هفته دولت افتتاح 2 مخزن 500 و یک مخزن 5هزار مترمکعبی در استان بوشهر پیش‌بینی شده که از این مجموع مخزن‌های دلوار و روستای چاوشی افتتاح شده و مخزن 500 مترمکعبی روستای گلستان نیز ظرف روزهای آینده افتتاح می‌شود.

عالی یادآور شد: در هفته دولت امسال مجموع پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر 8 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار 772 میلیارد ریال  افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  گفت: همزمان با هفته دولت همچنین فاز نخست آب‌شیرین‌کن شماره 4 بوشهر به ظرفیت 7 هزار مترمکعب و با سرمایه‌گذاری یک هزار و 800 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی 2 آب شیرین‌کن دیر و اخند عسلویه و همچنین مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی برازجان آغاز خواهد شد.

عالی افتتاح مخزن ذخیره آب 2 هزار مترمکعبی انارستان و تأسیسات جانبی آن در شهرستان جم با 100 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های شرکت آبفا استان بوشهر در هفته دولت اعلام کرد.
تاریخ:
1401/06/03
تعداد بازدید:
520
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal