تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پروژه مخزن 5هزار مترمکعبی شهر دلوار و روستاهای نوار ساحلی تنگستان به بهره برداری رسید
پروژه مخزن 5هزارمترمکعبی شهر دلوار و روستاهای نوار ساحلی تنگستان روز پنجشنبه همزمان با دومین روز هفته دولت در آیینی با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید.
پروژه مخزن 5هزارمترمکعبی شهر دلوار و روستاهای نوار ساحلی تنگستان روز پنجشنبه همزمان با دومین روز هفته دولت در آیینی با حضور استاندار بوشهر به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در این آیین با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مخزن دخیره آب شهر دلوار و 16 روستای نوار ساحلی شهرستان تنگستان 10هزار و 473خانوار را با جمعیت 36 هزار و 481 نفر تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: ارزش روز پروژه 100 میلیارد تومان است که ظرف مدت 20 ماه احداث شده که منبع تامین آب آن نیز خط انتقال کوثر است.
عالی ادامه داد:این مخزن که از سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که با تاخیر 10 ساله به دلیل کمبود اعتبار هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد که در صورت قطع شدن آب، ب موردنیاز دلوار را تا 48 و روستاهای نوار ساحلی را تا 24 ساعت تامین خواهد کرد.

عالی ادامه داد: ویژگی شاخص های بارز این پروژه پایداری شبکه آب در نوار ساحلی تنگستان است که در سنوات اخیر در عمده روزها و بویژه فصل تابستان با مشکل شدید کم آبی مواجه بودند.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال مجموع پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر 8 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار 772 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت همچنین فاز نخست آب‌شیرین‌کن شماره 4 بوشهر به ظرفیت 7 هزار مترمکعب و با سرمایه‌گذاری یک هزار و 800 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی آبشیرین کن دیر و اخند عسلویه و همچنین مخزن ذخیره آب 5 هزار مترمکعبی برازجان آغاز می‌شود.

عالی افتتاح مخزن ذخیره آب 2 هزار مترمکعبی انارستان و تأسیسات جانبی آن در شهرستان جم با 100 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های شرکت آبفا استان بوشهر در هفته دولت اعلام کرد.
تاریخ:
1401/06/03
تعداد بازدید:
417
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal