تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار 772 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته 8 پروژه در شهرها و روستاهای استان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته 8 پروژه در شهرها و روستاهای استان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ابوالحسن عالی از افتتاح فاز نخست آب‌شیرین‌کن شماره 4 بوشهر به ظرفیت 7 هزار مترمکعب خبر داد و بیان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و 800 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خط تحت فشار منطقه بسیجیان گناوه تصریح کرد: برای اجرا این طرح 125 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل مخزن ذخیره آب 5 هزار مترمکعبی دلوار خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این پروژه 230 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

عالی افتتاح خط انتقال آب بندر رستمی در تنگستان را از دیگر پروژه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اجرا این طرح 42 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی افتتاح مخزن ذخیره آب 2 هزار مترمکعبی انارستان و تأسیسات جانبی آن در شهرستان جم با 100 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اعلام کرد و خاطر نشان کرد: حفر یک حلقه چاه آب در روستای تنگ زرد دشتستان با اعتبار 9.3 میلیارد ریال وارد مدار تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افتتاح 2 مخزن ذخیره آب به ظرفیت 500 مترمکعب در روستاهای چاووشی و گلستان دشتی از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت مخزن ذخیره آب چاووشی با اعتبار 13 میلیارد ریال و گلستان با سرمایه گذاری 12.3 میلیارد ریال احداث شده است

عالی از آغاز ساخت مخزن 5 هزار مترمکعبی تنگ‌ارم خبر داد و بیان کرد: این مخزن توسط قرارگاه امام حسن مجتبی با اعتبار 370 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفر چاه های آب شرب و کف شکنی چاه‌ها در هفته دولت افزود: این طرح با 130 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز خط انتقال آب روستای دمیگز شهرستان دیر خاطر نشان کرد: این طرح با 170 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

عالی ساخت مخزن 5 هزار متر مکعبی برازجان و آب شیرین‌کن 3 هزار و 750 متر مکعب دیر را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا آب‌شیرین کن اخند در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

تاریخ:
1401/06/02
تعداد بازدید:
431
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal