تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام مهندس ابوالحسن عالی مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
بسمه تعالی دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری گردیده است ، یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. کسانی که تفکر و سیره عملی آنان خدمت صادقانه و بی منت در راستای پیشرفت ، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان بودو وپرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند.
بسمه تعالی

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری گردیده است ، یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. کسانی که تفکر و سیره عملی آنان خدمت صادقانه و بی منت در راستای پیشرفت ، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان بودو وپرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند.
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان انقلاب افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور برسانند ونیز فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت دراستان بوشهرتبریک عرض نموده وبه نمایندگی از مجموعه کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان بوشهراز ارشادات حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم و محبوب ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حمایت ها وپشتیبانی های جناب آقای دکتر محمدی زاده استاندارمحترم به عنوان نماینده عالی دولت در استان بوشهر ، جناب آقای دکتر جعفری مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، همچنین معاون محترم عمرانی استاندار جناب آقای دکتر رستمیان تقدیر وتشکر می نمایم وتوفیق روزافزون همگان وادامه راه شهدای والامقام را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه معبود بی همتا مسألت می نمایم.


ابوالحسن عالی -رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1401/06/01
تعداد بازدید:
346
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal