تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
عبور بدون مشکل کمبود آب شرب در تابستان از اولویت‌های مهم وزارت نیرو است
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: عبور بدون مشکل کمبود آب شرب تابستان اولویت وزارت نیرو است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حال انجام است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: عبور بدون مشکل کمبود آب شرب تابستان اولویت وزارت نیرو است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، هاشم امینی سه شنبه در بازدید از پروژه های آب شیرین کن شهر بوشهر اظهار کرد: در این راستا در شهرستان‌های استان بوشهر پروژه‌های متعددی در حوزه آبرسانی در حال احداث است.
وی بیان کرد: با تاکید وزارت نیرو برای عبور بدون مشکل از تابستان و تامین آب مشترکان به نحو مطلوبی انجام شده است که در این زمینه یکی از استان‌های مورد توجه استان بوشهر است.
امینی ادامه داد: خوشبختانه پروژه‌ها در حوزه جهاد آبرسانی برای روستاها و شهرهای متعدد استان بوشهر با روند مناسبی در حال اجرا است.
وی گفت: در بازدید از این پروژه‌ها مقرر شده اعتبارات خوبی به این پروژه‌ها و به ویژه در حوزه آب شیرین‌کن های شهرستان‌های استان بوشهر را به ویژه بوشهر، تنگستان و همچنین پروژه آبرسانی سیراف-جم تزریق شود.
امینی ادامه داد: با توجه به پروژه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای شهرستان‌های استان بوشهر یک اطمینان خاطر مناسبی برای تامین آب و بهداشت آن ایجاد می‌شود.
امینی عنوان کرد: تاکید ویژه وزارت نیرو استفاده از آب دریا برای تامین آب شرب است که در این بخش زیرساخت‌های بسیار خوبی در استان بوشهر ایجاد و افق روشنی برای استان ترسیم شده است.
وی افزود: توسعه این زیرساخت‌ها از سنوات قبل معطل مانده بود مه اکنون با کارهای انجام شده امید است بتوان از این ظرفیت تامین آب شرب بخوبی استفاده کرد.

امینی بیان کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته میزان تولید آب از آب شیرین کن ها در استان بوشهر در سال های آینده چند برابر خواهد شد و در کنار این ظرفیت نگاه به آب‌های استان همجوار و همچنین خط کوثر نیز به صورت ویژه دنبال خواهد شد.
وی یادآور شد: سال‌های آتی میزان برداشت آب استان بوشهر از آب شیرین کن‌ها چند برابر خواهد شد و در کنار آن نگاهی نیز به آب های سطحی همجوار و بویژه خط کوثر خواهیم داشت.
امینی اضافه کرد: ر جهاد آبرسانی که برای نخستین بار در کشور توسط دولت سیزدهم آغاز شده آبرسانی به روستاها با ظرفیت خوبی محقق شده است.
وی یادآور شد: در استان بوشهر نیز اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه ‌های آبرسانی در روستاها اجرایی شده است که این مهم نویدبخش تامین آب پایدار روستاهای است.
تاریخ:
1401/02/27
تعداد بازدید:
421
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal