تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
بازدید معاون عمرانی استانداری بوشهر از پروژه های آبرسانی بخش ارم
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهروسرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر ، ازپروژه های بخش ارم در شهرستان دشتستان بازدید بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهروسرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر ، ازپروژه های بخش ارم در شهرستان دشتستان بازدید بعمل آمد.

در این بازدید محمد هادی رستمیان معاون استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی و حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستای دشتستان از جمله تنگ‌ارم شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای محروم با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خواستار تسریع در اجرا و تکمیل این طرح شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با اشاره به مشارکت قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی در پروژه‌های آبرسانی روستاها گفت: در این طرح‌ها ضمن نوسازی شبکه‌های آبرسانی خدمات لازم در عرصه آبرسانی ارائه می‌شود.

ابوالحسن عالی تاکید کرد: تلاش می‌شود اجرا این پروژه‌ها تسریع و در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اجرا طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: سد تنگ ارم با خطوط انتقال 12 کیلومتری از سه محور شهر تنگ ارم، روستاهای در مسیر را پوشش می‌دهد.

ابوالحسن عالی با بیان اینکه با افتتاح آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرا ظرفیت ابرسانی این مناطق افزایش می‌یابد افزود: آب شیرین کن شش هزار مترمکعبی دالکی و وحدتیه تا تابستان امسال وارد مدار می‌شود که نقش مهمی در حل مشکلات آبرسانی دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف و اصلاح فرهنگ و الگوی مصرف یکی از مهمترین علت کاهش مشکلات آب است اضافه کرد: سرانه مصرف آب در این شهرستان نسبت به سایر نقاط کشور و استان بالاست که این فرهنگ در بین مصرف کنندگان باید اصلاح شود.
تاریخ:
1401/02/21
تعداد بازدید:
256
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal