تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
حضور سرپرست شرکت آبفا استان بوشهر در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان
سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر با حضور در شورای اداری و در جمع مدیران این شهرستان دشتستان به تشریح اقدامات شرکت آبفا استان در راستای ارتقا پایداری خدمات آبرسانی وبهبود شرایط آبی در این شهرستان پرداخت
حضور سرپرست شرکت آبفا استان بوشهر در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان

سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر با حضور در شورای اداری و در جمع مدیران این شهرستان دشتستان به تشریح اقدامات شرکت آبفا استان در راستای ارتقا پایداری خدمات آبرسانی وبهبود شرایط آبی در این شهرستان پرداخت.
در این جلسه در ابتدا نمایندگان شوراهای شهرستان به تشریح تقاضاها ومشکلات خود در بخش آب پرداختند.

در ادامه سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان دشتستان تصریح کرد: در راستای ارتقا پایداری خدمات این شرکت فعالیت هایی در سه محور اصلی در دست اقدام می باشد .
محور اول افزایش توان تامین و ظرفیت تولید آب است که با وارد مدار نمودن سه دستگاه آبشیرین کن یکدستگاه تصفیه آب به ظرفیت حدود 35000 متر مکعب در شبانه روز که باعث افزایش 40 درصدی توان تولید آب در این شهرستان خواهد شد.

محور دوم فعالیت ها طرح‌های نوسازی اجرای خطوط انتقال و نوسازی شبکه های فرسوده توزیع احداث مخازن ذخیره آب و همچنین حفر تجهیز وکف شکنی چاه های اب شرب با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال خواهد بود.

ابوالحسن عالی محور سوم فعالیتهای این شرکت را فعالیت های فرهنگی با موضوع کاهش هدررفت و مدیریت مصرف وحرکت بسوی الگوی مصوب مصرف عنوان نمود.

عالی همچنین برداشت ها و انشعابات غیر مجاز و مصرف آب شرب در خانه باغ ها ومصارف کشاورزی را یکی دیگر از مشکلات این شهرستان در حوزه مصارف غیر مجاز عنوان نمود و اظهار امیدواری نمود با حرکت در این سه محور مردم این شهرستان، با کمترین مشکل ومعضل آبی در تابستان پیش رو و سالهای آتی مواجه باشند .
تاریخ:
1401/02/11
تعداد بازدید:
323
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal