تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهربه مناسبت فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار وکارگر
بسم الله الرحمن الرحیم ‎ حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. امام خمینی (ره) اولین روز از ماه “می” هر سال مصادف با 11اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام دارد.کارگران گرانمایه ای که به مصداق روایت شریفه معصوم (ع)، مجاهدان در راه خدا هستندو بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی کارگران است و یقینادر هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.
بسم الله الرحمن الرحیم
‎ حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. امام خمینی (ره)
اولین روز از ماه “می” هر سال مصادف با 11اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام دارد.کارگران گرانمایه ای که به مصداق روایت شریفه معصوم (ع)، مجاهدان در راه خدا هستندو بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی کارگران است و یقینادر هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت. به فرموده مقام "معظم رهبری "چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است کار خلاصه نمی‌شود به جنبش مخصوص و کارگر خلاصه نمی‌شود به گروهی خاص و به این انگیزه، روز کارگر روز همه ملت است.
‎گرامیداشت روز جهانی کارگر ، بهانه ایست برای ارج نهادن به این قشر سازنده وخدومی که از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‌ها هستند و فرصت مغتنمی است تا با تأسی از فرمایشات پیشوایان معصوم زحمات و تلاش‌های صادقانه و بی‌آلایش کارگران شریف و زحمتکش را ارج نهیم.
اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به همه کارگران عزیز و زحمتکش در سراسر ایران عزیزو ارج نهادن به مقام شامخ آنان بخصوص کارگران سختکوش و خلاق مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر به عنوان یکی از خدمتگزاران نظام تلاش خواهیم نمود در چهارچوب وظایف و مسئولیت‌های قانونی در جهت رفع موانع مشکلات کارگران دریغ ننماییم.
امید است در سال"تولید ،دانش بنیان واشتغالزایی "با تلاش کارگران خدوم و شرافتمند، گامی بزرگ در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای جدید در صنعت آب وفاضلاب برای کشور عزیزمان ایران واستان زرخیز بوشهر برداریم و در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر باشیم.
ابوالحسن عالی- سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر
تاریخ:
1401/02/10
تعداد بازدید:
247
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal