تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
ثبت بیش از 132 هزار تماس مشترکان آب و فاضلاب استان بوشهر از طریق سامانه 122
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به برقراری سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات مشترکین آب و فاضلاب گفت: در سال گذشته 132 هزار تماس شهروندان با سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات آنان ثبت شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به برقراری سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات مشترکین آب و فاضلاب گفت: در سال گذشته 132 هزار تماس شهروندان با سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات آنان ثبت شده است.

ابوالحسن عالی با بیان اینکه روزانه به‌صورت متوسط به 362 تماس پاسخ داده شده است اظهار داشت: بررسی آمار تماس شهروندان با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب نشان می‌دهد در سه ماه نخست سال گذشته 27 هزار و 891 تماس به سامانه یاد شده برقرار شده که این میزان در سه ماهه دوم به 45 هزار و 314 تماس افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال گذشته بیش از 31 هزار تماس با سامانه 122 ثبت شده است افزود: در سه ماهه چهارم سال 1400 بیش از 27 هزار تماس برقرار گردیده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته، مدیر، کارشناسان و بازرسان دفتر ارتباط شرکت آب و فاضلاب استان 155 بازدید میدانی از محل‌های گزارش شده داشته‌اند.

عالی با بیان اینکه استان بوشهر از سوی شرکت مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور در زمینه رفع حوادث به عنوان استان برتر در سال گذشته معرفی شده است خاطر نشان کرد: به 95 درصدتماس های مربوط به درخواست آب تانکری پاسخ  مثبت داده شده است و آب تانکری به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرارگرفته است.

وی با اذعان به اینکه همکاران ما به صورت 24 ساعته در این مرکز در خدمت هم مردم برای رفع مشکلات هستند عنوان کرد: مرکز ارتباط با مشترکین شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال و امکان ارتباط سریع و دوسویه آنان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: تمامی تماس‌های برقرار شده از کل سطح شهرهای  وروستاهای استان توسط تلفن‌های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به مرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت متصل و سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می‌شود.
تاریخ:
1401/02/07
تعداد بازدید:
267
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal