تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در سامانه سامد
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: مدیرعامل، معاونان و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مستقیم به مردم، با حضور در دفتر سامانه ارتباط دولت و مردم سامد به شماره 111 ، پاسخگوی مستقیم سوالات مردمی بودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: مدیرعامل، معاونان و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مستقیم به مردم، با حضور در دفتر سامانه ارتباط دولت و مردم سامد به شماره 111 ، پاسخگوی مستقیم سوالات مردمی بودند.

در این برنامه که از ساعت 11 برگزار شد عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیر امور آبفای شهرستان بوشهر، معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب و مدیر روابط عمومی شرکت به مدت 1 ساعت در دفتر سامانه ارتباط دولت و مردم ضمن بررسی مشکلات، پاسخگوی شکایات و درخواست های مردمی بودند.

مدیرعامل و معاونان شرکت، از طریق این خط ارتباطی به سوالات و چالش‌های مختلف تعدادی از مردم در شهرها و روستاهای استان در خصوص مسایل مختلف بخش آب استان پاسخ گفتند.

وی گفت : خدمت رسانی و نیز پاسخگویی به هم استانی های عزیز از مهمترین وظایف و اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می باشد و با توجه به بستر مناسب ایجاد شده در سامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردمی در این ارتباط درخواست هایی دریافت گردید که انشاالله پیگیری خواهد شد و نتیجه آن به متقاضیان منعکس خواهد شد، ضمن اینکه علاوه بر آن کلیه درخواست های مردمی از شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در سامانه 122 قابل طرح و پیگیری می باشد.

حمزه‌پور بر مدیریت مصرف آب در بخش‌‌های مختلف تاکید کرد و گفت: تنها راه گذر بدون تنش از بحران کم‌آبی در تابستان پیش‌رو مدیریت مصرف آب با مشارکت همه مردم است.

تاریخ:
1400/02/29
تعداد بازدید:
928
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal