حمایت از کالای ایرانی
برنامه توسعه سازمانهاي مردم نهاد
اجراي برنامه در راستاي توسعه و تقويت سازمانهاي مردم نهاد در پيشگيري و مبارزه با فساد
1) ساده سازي و تسهيل روند دريافت ، تنظيم و تكميل پرونده متقاضيان جهت دريافت حق انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش.
2) معافيتهاي حق انشعاب آب و فاضلاب و تخفيف آبهاء به مددجويان بهزيستي ، كميته امداد ، جانبازان ، خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان .
3) معافيتهاي حق انشعاب آب و فاضلاب و تخفيف آبهاء به فضاي اصلي مساجد ، حسينيه ها و گلزار شهدا.
4) بررسي و رسيدگي به گزارشات و شكايات واصله مربوطه به سازمانهاي مردم نهاد و اعلام آن به مراجع ذيربط (شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور- سازمان بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري 111)
5) بررسي و تدوين برنامه ها و جزوات آموزشي به منظور ارتقاء و بهره گيري از تجارب سازمانهاي موفق و توزيع آن بين مرجعين شركت آبفا استان بوشهر.
6) ايجاد و راه اندازي سايت اينترنتي به منظور اطلاع رساني و افزايش ارتباط با سازمان ها و اقشار مختلف مردم.
7) هماهنگي وهمكاري با استانداريها و فرمانداريها در راستاي اهداف توسعه و افزايش مشاركتهاي اجتماعي در قالب تشكيل سازمانهاي مردم نهاد در سطح استانها.
8) بررسي راههاي پيشگيري و كاهش آسيبهاي سازماني به منظور مديريت و ساماندهي مسايل شركت آب و فاضلاب استان بوشهر.
9) برنامه ريزي بمنظوراستفاده از نظرات مشورتي سازمانهاي مردم نهاد،مراكز علمي ، پژوهشي،دانشگاهي و حوزوي در قالب اتاق هاي فكر در حوزه هاي مختلف اجتماعي و توانمند سازي آنها.
10) اجراي مصوبات مربوط شوراي انقلاب فرهنگي وشوراي فرهنگ عمومي درخصوص ارائه راهكارهاي گسترش فرهنگ عفاف وحجاب وسايردستورالعملهاي مربوطه.
11) بررسي و پژوهش در زمينه پديدهها و آسيبهاي سازماني با همكاري سازمانهاي ذيربط.
12) ارتقاء سطح تعامل با رسانه هاي جمعي و مراجع مربوطه در حوزه اطلاع رساني پيرامون امور حقوق شهروندي
13) بررسي و اظهارنظر در خصوص پيش نويس آييننامه ها، تصويب نامه ها ، دستورالعمل ها و مصوبات در زمينه موضوعات واصله از وزارت متبوع و شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور
14) برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي سلامت اداري براي تمامي رده هاي سازماني.
15) شفاف سازي مقررات و آيين نامه هاي شركت در راستاي اطلاع رساني به مراجعان .
16) شفاف سازي مراحل انجام خدمات شركت و اطلاع رساني آن از طريق سايت ، بروشورهاي و نصب بنر در واحدهاي تحت پوشش شركت.
17) توزيع منشور اخلاقي و منشور عفاف و حجاب كاركنان به دو صورت استند ايستاده و ديواري .
18) تشويق كاركناني كه بهترين برخورد با ارباب رجوع داشته اند و اطلاع رساني آن از طريق نشريات داخلي شركت .
19) نظارت مستمر و مفيد بر عملكرد ذيحسابان مستقر در شركت جهت پيشگيري از بروز بعضي آسيبهاي همچون معرفي پيمانكاران خاص.
20) نظارت بر عملكرد واحدهاي مالي خصوصاً قسمتهايي كه صورتحسابها و عملكرد دستگاه را بررسي و تاييد ميكنند جهت پيشگيري از درخواست وجوهي جهت تنظيم يا تاييد صورت حسابهاي مالي .
21) نظارت مستمر بر اداره تداركات و خدمات خصوصاً در رابطه با خريد هاي انجام شده اداري و برگزاري مناقصات.
22) شفاف نمودن برگزاري مناقصات.
23) عملياتي نمودن منشور حقوق شهروندي.
تاریخ به روز رسانی:
1395/12/11
تعداد بازدید:
729
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal