شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد نسبت به خرید، نصب، راه اندازی و بهرهبرداری از 40 دستگاه هوادههای دورتند شناور جهت لاگونهای تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر مطابق مشخصات ذیل اقدام نماید ، لذا از کلیه تامین کنندگان این کالا دعوت می شود که از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 81/3/98 لغایت ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 22/3/98 جهت خرید اسناد مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000073
2- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 718 و سررسید 25/5/1400
3- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 2,165,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد.
4- محل نصب کالا انبار : تصفیه خانه فاضلاب بوشهر می باشد .
5- مدت قرارداد 6 ماه شمسی از زمان عقد قرارداد، 6 ماه شمسی بابت نصب همزمان با تکمیل جداره سازی و آبگیری لاگونها و 24 ماه بهرهبرداری پس از نصب می باشد.
6- قیمت خرید اسناد مناقصه 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
7- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 1/4/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 1/4/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
8- پاکتها در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 2/4/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد.
9- هزینه درج آگهی در دو نوبت در روزنامه طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد، بارگیری، حمل، تخلیه، کنترل و بازرسی کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- پیشنهاد دهنده می بایست مالیات و عوارض را در قیمت پیشنهادی خود در نظر بگیرد.
11- کلیه اسناد و مدارک خواسته شده و ارائه شده از سوی مناقصه گر و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد.
12- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
13- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف »، اسناد دریافتی از کارفرما، پروانه کاربرد علامت استاندارد ( در صورت شمول ) ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی (مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز)، گواهی مؤدیان مالیاتی و گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز (در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن) در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت ( بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ) در پاکت « ج » الزامی می باشد.
14- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
15- مدت اعتبار پیشنهادها بایستی حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و بدون هیچ مکاتبه دیگری برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد
16- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
17- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها