شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد انجام خدمات نگهبانی و حفاظت از کلیه ساختمانها و تاسیسات شرکت آبفا استان بوشهر را به شرح ذیل به شرکت های واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه شرکتهای خدماتی که دارای تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی و همچنین تاییدیه دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو یا تاییدیه امنیتی از اداره اطلاعات استان بوشهر هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 05/03/98 لغایت ساعت 18 روز شنبه مورخ 11/03/98 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 2098001344000060
2- مبلغ تقریبی برآورد : 319/492/826/29 ریال
3- مدت اجرا : 12 ماه شمسی
4- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 000/000/092/1 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
5- قیمت خرید اسناد 300,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
6- تضمین شرکت در شرکت در فرآیند ارجاع بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
7- هزینه درج آگهی در روزنامه در دو نوبت طبق تعرفه آزاد و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .
8- رعایت قرار دادن ضمانت نامه شرکت در مناقصه در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، تایید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی و همچنین تاییدیه دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو یا تاییدیه امنیتی از اداره اطلاعات استان بوشهر ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمت در پاکت « ج » الزامی است .
9- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 22/03/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 22/03/98 به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
10- پاکتهای مناقصه در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 25/03/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
11- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
12- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
13- محل تحویل پاکت الف : دفتر حراست و امور محرمانه شرکت
14- مدت اعتبار پیشنهاد : 3 ماه
15- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
16- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها