شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نظر دارد احداث شبکه جمع آوری فاضلاب محدوده بافت تاریخی شهر بوشهر قسمت اول - ( منطقه بهبهانی و قسمتی از محله کوتی ) را که بر اساس فهرست بهای پایه سال 97 به مبلغ تقریبی 71,716,489,512 ریال برآورد گردیده است به شرح ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید ، لذا از کلیه پیمانکارانی که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی احراز صلاحیت پیمانکاری معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در رشته آب و حداقل پایه 5 هستند دعوت بعمل می آید که از ساعت 15 روز شنبه مورخ 11/12/97 تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 25/12/97 جهت خرید اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به سامانه ستاد به نشانی www.setadiran.ir مراجعه نمایند.
توضیحات :
1- شماره فراخوان در سامانه ستاد : 200971344000095
2- قیمت خرید اسناد 500,000 ریال می باشد .که می بایست به حساب شماره 5-741393-11-2802 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ( حساب شبا شماره IR440600280201100741393005 نزد بانک مهر ایران شعبه مرکزی بوشهر ) واریز و گردد .
3- مدت اجرا : 10 ماه
4- محل تامین اعتبار : طرحهای عمرانی – اسناد خزانه اسلامی به شماره اخزا 718 و سررسید سال 1400
5- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 2,935,000,000 ریال می باشد که بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی به نفع این شرکت ارائه گردد .
6- هزینه درج آگهی در شش نوبت و در سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد .
7- رعایت قرار دادن اسناد ارزیابی کیفی و مستندات مربوطه در پاکت ارزیابی کیفی و ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت « الف » ، اسناد دریافتی از کارفرما ، مستندات خواسته شده ، فرم خود اظهاری ، اساسنامه شرکت ، آخرین آگهی تغییرات مندرج در روزنامه رسمی ( مبنی بر مشخص بودن صاحب امضای مجاز ) ، گواهی نمونه امضای محضری صاحب امضای مجاز ( در صورت عدم وجود نمونه امضای مشخص در اساسنامه یا تغییر آن ) ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای آخرین سال مالی ، گواهی صلاحیت انجام کار از لحاظ ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گواهی مودیان مالیاتی در پاکت « ب » و پیشنهاد قیمت و آنالیز بها در پاکت « ج » الزامی می باشد .
8- آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل فیزیکی ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 24/1/98 می باشد . تنها پاکت « الف » ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ) می بایست به صورت فیزیکی به دفتر حراست و امور محرمانه شرکت تحویل گردد.
9- پاکتهای مناقصه در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 25/1/98 گشوده خواهد شد . حضور یک نفر به عنوان نماینده شرکت همراه با معرفی نامه در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع می باشد .
10- پیمانکار می بایست نام پروژه را بر روی پاکت « الف » درج نماید .
11- کلیه اسناد و مدارک ارائه شده و اسناد مناقصه می بایست به مهر و امضاء مجاز و تعهد آور برسد .
12- مدت اعتبار پیشنهاد باید 3 ماه باشد و این مدت بدون نیاز به هیچ گونه مکاتبه ای تا 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد .
13- به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر در آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
14- سایر اطلاعات و مشخصات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
دفتر قراردادها